26e maj min 25års dag del 2

på kvällen var det dags för blodomloppet för första gången för mig och rikard...

skönt att få fira på ett annat sätt och bryta trenden man hade när pappa fanns

saknar min pappa så himla mycket är konstigt att fylla år utan att ha honom här..

på blodomloppet var det jag, rikard, vincent, mamma, maja, kenna , tindra och michelle och rikard barn vincent i tre km och tindra och mich gick så bra så... tindra min lilla kämpe... kenna och maja sprang...


sen hade vi picknick efter målgång och mamma hade köpte med sig en del extrm mat med plus kladdkaka till fika. fick ju medalj vid målgång med och vincent han fick allt sin egen medalj han.

massor av folk var det som deltog i blodomloppet över 11,000 människor det är ju kanon bra det.

sen kom vi hem vid efter nio släppte först av mamma och alla hennes saker...

sen hem och såg tv och sen var det dags att sova


nu lite bilder



bloddroppen älskade vincent






fasters tjej



bror och dotter




uppvärmning




kö för att få pissa





lille jag då nummer 11504



vincent och rikard



fullpackad vagn




trött tjej





lilleman är trött




vincent med sin medalj



picknick




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0