29:e april....

var i skolan på halvtids träff väldigt tråkigt måste jag säga ehh jagf har ju redan gjort alll teori så var inget kul för mig där plus att man jobbat natt på ortopeden kvällen innan så var ju inte direkt pigg om man säger så...  sen hade de ju planerat in en "prova på dag" suck fan palla massa människor när man är trött ehh nepp åkte vid kvart över elva christina hämtade mig....

efter att jag varit med christina var det dags att möta mamma och kenna och gå på bouppteckningen...

sen blev det lunch med mamma på storan blev vildsvins stek med klyftpotatis och timjans sky gott gott

sen åkte vi hem till mamma och vänta på rikard och vincent som var i värna och laga saaben


sen blev det handling på maxi och sen bar det av hemåt


middagen blev fläskfilé, kroketter, sås

sen fredags mys och jag köpte min cider jag älskar plus prova nya smaken för i sommar...

köpte även två tavlor på stan tidigare



nya samken sommarbär underbar



rikards dricka




gott gott




creme cheese



souercream och dill ugnsbakade goda



cheese balls min favorit



min absoluta favorit



ena tavlan




den andra tavlan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0