dagen

förutom att det var min pappas födelsedag igår var det en bra dag..

var hos läkaren och har något krux med halsen och har hostat sönder mina stämmband så kan inte prata... fått hostmedicin och slemlösande...

sen fick jag lite goda nyheter med,,,,,

jag har fått ett tim vik i malmslätt som jag sökt på carema och inte nog med det ska på intervju hos attendo på torsdag med angående ett tim vik där....

resten av dagen blev lugn försöker kurera min hals så ag klarar av min praktik på fredag,,,


låter värre än vad en hes tupp gör haha

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0