firas dag 27e maj

rikard har idag varot i väg med sin mamma och köpt paket och jag har varit hermma med vincent.. skulle gått brevid på kärna idag men halsen vill inte som jag vill så blir på tisdag istället.

så hela värna maffian kom vid ett tiden och vi fikade lite hade kladdkaka, tårta, bullar och prinsessrulltårta var mycket trevligt och fick lite paket....


senare på efter middagen kom daniel med och fikade lite poch stannade även på middag.. fick en present av honom med men han ska kolla lite igenom den först sen får jag den senare....


middagen blev idag fläskfilé fylld med taco ost till det blev det kroketter, jensens favoritsås och majskolvar... gott gott var det som bara den....


på kvällen sen satt rikard och jag och titta på så ska det låta för joakim cans var ju med där och ponatre med och de sjöng ju min favorit låt..... lägger länk på den låten längre ner om jag hittar den på youtube...


sen var det dags för smallville ett konstigt avsnitt idag men samtidigt bra...













prinsessrulltårta




kladdkaka


paket




gott



mmm så himla gott det var



bilder på mina presenter kommer i ett annat ilägg efter detta



denna låt körde joakim och roger i går när de vann så ska det låta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0