fredag den 13:e

idag var ingen av mina handledare på avdelningen idag men det visste jag ju sen innan då vi planerat att jag skulle gå brevid sjukgymnasten martin..

han var dock lite sen men det gjorde inget han hade glömt att det var denna veckan men men ,

var riktigt intressant att se sjukgymnasternas jobb och vad de ggör på avdelningen och så... var riktigt kul och han tog bra hand om mig med...

var ju uppe på avd hela dagen nästan men gjorde inget av det jag brukade och det känndes konstigt.,...

nu är man ledig i helgen så kör vi igen på måndag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0