hipp hipp hurra HURRA HURRA HURRA

kl 08,36 den 26e maj 1986 föddes jag det är alltså 25 år sen redan....

vad har hänt med alla åren vart tog tiden vägen. kan inte fatta att jag är 25 redan.
första födelsedagen utan min pappa. saknar min pappa så otroligt myckt känns konstigt att han inte är här och firar min födelsedag.

idag ska jag till skolan och hämta mitt intyg om att jag är godkänd och klar i skolan sen ska jag till mitt älskade 31B och fika ska säga hejdå till alla och har då med mig tårta tänkte jag.

ikväll blir det blodomloppet med mamma, rikard, vincent, tindra, michelle, maja (mkichelles mamma) och kenna....

sen blir det picknick efter det. jag fattar inte att tiden som praktikan och student är slut redfan nu är jag 25 år och utbildad undersköterska och jag har somma vik.....


ska ta lite bilder idag tänkte jag...... hörs i kväll,..... bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0