ledig

idag är jag ledig... rikard har varit iväg med sin mamma och skrotat deras gamla bil. sen näör de kom tillbaka var det lunch vincent och jag åt omelett med spenat...

vincent är ju inne i sin trots period och har varit det ett par månader mmm underbar period nej inte direkt men men det går det med...


sen vare vi på rusta och köpte konstgräs matta till balkongen occh sen åkte vi till maxi och handla kyckling och sen lite minibaguetter.. blev även påskmust på 33cl pet flaska dom är ju så söta och kostade 4 med pant...


till middag idag blir det kycklingsoppa med mini baguetter till det...

blir väl även att se lite smallville säsong 9 på datan med,,,


nu har man bloggat två inlägg dag lite duktig är jag......

hörs i morgon....


xoxo//madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0