måndag

Börjar dagen med att åka till mamma och hämnta mitt porslin, sen till maxi och vecko handlade lite med. Sen hem och lagade lunch blev kottletter med pommes och bearnaisesås. Sen bar det av till praktiken för ett hektiskt kvällpass men lika underbart är det. Kom hem vid 22:20 ca och sen umgås lite med hjärtat mitt sen bums i säng upp tidigt.

 

Påbörjar nästa pass på ortopeden kl 06:45... älskar verkligen min praktikplats kunde inte bett om något annat har i dag klarat ekg maskinen helt själv och vågat mera själv vilket känns kanon skönt.... längtar dit varje pass....

 

 

 

Dagen stora nyhet USAMA BIN LADEN ÄR DÖD. AMRIKANERNA HAR EFTER ETT ÅRS SPANING LYCKATS TA HONOM....

Det var den dagen // puss och kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0