många järn i elden (måndag)

sovit skit i natt... täppt och kan inte andas och blir så torr i halsen och har tappat rösten helt...

åkte och handla på morgonen på maxi, sen fixa vi med en del papper och sen hem mmed alla varor,,

sen vart det ner till arbetsförmedlingen och hämta ett papper... sen åkte vi till ikea och åt lite korv.. sen vart vi rastlösa och åkte till cloetta och handlade lite gott..

sen bar det av till tandläkaren och sen till praktiken.,..


hade en kanon dag på praktiken och hade verkligen fullt upp...

lägger in lite bilder senare nu ska jag sitta och hosta för mig själv....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0