min födelsedag hittills

den har varit bra.... ringde skolan och kunskapstorget och hämtade mina betyg för mina tre terminer på moa skolan.... sen åkte jag till ortopeden för att säga hej då till dem där upp och hade med mig två tårtor dit... det uppskattade dem


har fått ett presentkort till lindex av christina och bernt i present och av rikard fick jag för några veckor sen ett hemmabio system men det lämna vi tillbaka för det funka inte som det skulle...

idag fick jag ett 10 pack rosor av honom.

har även ätit lunch fick bli varma koppen ända jag hade hemma....

det är min födelsedag hittills....

hipp hipp hurra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0