min trötthet

anledningen till att jag varit så slö och bort de senaste dagarna är för att min spiral stört mig

haft jätte ont och haft katastrof kraftiga blödningar och förlorat en del blod och varit yr och snurrig och har då bara sovit och vilat och sparat mina krafter därför låg jag och sov hela morsdag typ...

men idag så efter att ha jagat varenda jävla gynekolog i hela linköping så är den borta.. en barnmorska på kvinnohälsan hade en lucka på 15 minuter och kunde ta den då tack och lov fan vad jag vart lycklig.....


så nu vet ni varför jag varit trött och seg....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0