Morsdag 2011

ja igår var det ju morsdag men var för seg för att orka blogga kommer gå in på varför i ett annat inlägg snart.

men på förmiddagen planerade vi att åka till mamma men först till maxi och handla en blomma och sen kladdkaka....

mamma vart så himla glad när vi kom... hon lyser verkligen upp när hon ser vincent och det är den glädjen hon behöver... senare på eftermiddagen kom mina bröder dit med... men vi hjälpte mamma möblera om lite grann innan vi åkte.

sen vid ett tiden åkte vi ut till värna käkade mat blev revbensspjäll och potatis och sås gott gott och senare var det glass till fika...

en annan låg och sov hela dagen och som sagt det går vi in på senare...


fick en fin morsdag present från mina älsklingar tre fina läppstift som jag ville ha...












ber om ursäkt att bilderna är dåliga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0