okej ett litet inlägg då

god kväll och god natt

snart dags att sova men lovade ju ett inlägg under kvällen så here it goes...

varit hos mamma och hälsat på under eftermiddagen och hämta lite muggar till i morgon...

sen till maxi och handla till i morgon lite yogurt och så

sen upp till pappa och vattnade lote och kolla till allt.

när vi kom hem gjorde rikard pannkakor och till det var det glass.


tog ett bad med kropps peeling under kvällen och använde sen min duschgele jag fick av vincent och det doftar kjörsbär mm underbart


nepp nu är det snart dags att sova borsta länder och håret först sen natt natt.....


kanske blir ett morgon inlägg i morgon men lovar inget annars blir det när vi kommit hem


xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0