operation

Tisdag

Idag har det varit kanon på praktiken. Rikard körde mig i morse. Börjar med att få upp patienterna och göra dem klara för dagen servera frukost sen skulle jag springa och äta och så. Sen till labb med prover och två vänder till blodcentralen med akuta prover.  Riktigt kul när dem kommer och ber mig syrrerna alltså inte uskerna....

Sen vid elva fick jag redan på att jag skulle till op

Fick se en höft operation med helprotes alltså både höftkula och skålen ersätts av nya.
op var klar vid 14:15 och jag var tillbaka på avd vid halv tre och fick då gå hem eftersom jag ingen rast haft.

När jag kom hem blev det lunch för mig sen somna jag i rikards fa,n i soffan och sen fixade rikard middagen med ja ni ser ju i matlistan vad vi åt i dag.

Kvällen har varit lugn sett på smallville säsong 9 på datan och tittat på DH och bloggat
ledig två dagar nu poch ska slappa till max




bild på en typ av protes





dagen middag



mmmmm spenat




tittut




kan äta själv



mmm gott gott titta vad duktig jag är







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0