Påskdagen - Valla

på påskdagen tog vi en promenad genom universitet området och gick till valla och mötte upp min mamma där och tittade på alla djuren.

vincent tyckte det var väldigt spännande att titta på ankor, hästar och (vincent sa häst), titta på kaniner, kyckling, och höns ocvh en himla massa getter.

efter att vi tittat på alla djuren tog vi en glass vid minigolfen innan det var dags att promenera hem igen och tog då även svängen förbi centrum och köpte lite mjölk som behövdes till kvällen...

nu kommer det massor med bilder






mammas prins



min snygging







mamma, rikard och vincent



törs jag stå på ett ben?



jaaa jag vågade









vincent tittar på ankorna



vincent var besatt av dennna ankan










helt upptagen med att titta på hästarna







bebisar


















vincent klappar kaninen







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0