shopping och mys

idag har vi varit på ikano huset och handlat lite kläder till mig... fick två present kort på lindex när jag fyllde båda på 200:- styck... köpte två linnen och en tröja...

sen köpte vi lite godis på gottin mumma....

sen bar det av hem och tog det lugnt vincent fick sova lite middag pch vi spelade lego pirates.

sen började vi med middagen det blev lite potatisgratäng, snitzel och sås

gott gott var det sen har vi lekt med vincent och så nu sover han sen ett tag tillbaka...

daniel har även varit här fick i ipod av honom 4gb tack tack


så nu lite bilder igen då



godis



candy



gott gott



min present från vincent



min present från rikard




present från robban




min nya top köpt idag... limegrön



linne ett: jätte fin blå färg




linne två klassiskt vitt






från daniel¨





mmm gott gott gott




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0