sjuker

lördagen tillbringades nerbäddad i soffan,, har öroninflamation och feber inte roligt måste vara frisk till måndag då jag ska till praktiken igen...

vincent har feber han med efter vaccinationen förra veckan... men han blir ju pigg efter alvedone n annan har sovit till och från hela dagen i soffan,.,,

gjorde lite chokladbollar till kvällen har jag gjort med ja... annars bara sovit..

på kvällen var det dags för eurovision song contest och ja eric du var lysande tycker jag gillar verkligen din låt konstigt nog.. men fel låt van tycker att antingen skulle sverige, danmark eller ukraina vinna.... dsanmark placerade sig på top fem dem med sverige kom trea och danmark femma...

så vid halv ett var det sängen som gällde...


natt natt




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0