söndag 1:a maj

På söndagen var vi hemma hos min mamma kom dit strax efter tolv och så... skulle hjälpa henne sätta upp en krok på altanen och sen tog mamma och jag hand om vinden och kolla igenom lite medans rikard var nere med vincent... fick med mig lite saker från mamma nytt överkast med kuddar till och sen siden blommor till sovrumsfönstret, nya täcken till oss båda, nya gardiner i säckväv, en bensin dunk till rikard från pappa J och en ny servis med tallrikar... bilder på allt detta kommer onsdag eller torsdag vecka 18 då jag är ledig från praktiken...

 

Mamma bjöd på god mat med. Lövbit som hon vikt dubbelt och stekt snabbt och sen lagt i en form och hällt över ost sås smaksatt med kalvfond och lite riven ost på det och till det serverades färsk potatis, kokta morötter och grönsallad... sen hade mamma och jag tala om brulee pudding och hur det smaka då jag aldrig ätit dset så det hade hon gjort med men var inget för mig tyvärr neee usch klara inte konsistensen,,.,  och vincent hade kanon kul hos mormor,,,
åkte hem lagom till vincents lägg dags... tack för en underbar dag mamma älskar dig

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0