tjohoo måndag

idag har jag jagat en bm som kan ta bort min kopparspiral

nu r den ute tack och lov men inte kunnat göra ett skit på hela dagen bara sitta och vänta på telefon jäveln ska ringa suck...


så vi har kollat färdigt på hela vampire diaries serien rusikt bra serie ju älskar den..


sen fick jag komma till kvinnohälsan och få ut skiten sen hämta vi mamma på banken och åkte till maxi och handla och sen körde vi hem mamma och sen var det mat dags för lilleman och sen somnade han och vi beställde en pizza....


sen såg vi de tre sista avsnitten av vampires diaries,

ja det kommer en himla massa bilder med




jag




lille jag idag



min älskade blivande make



vincent



vincent leker




hyss på gång







vampire diaries



älskar den serien






tar en bild till på mig då



sen fick jag två prover från goodiebag.nu så dem ska jag prova i veckan..




peeling




dusch gele




hitta även ett gott recept på en bål som jag tog kort på och dela med er








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0