Valborg

då var det dags att skriva om valborg då


var i värna hela dagen rikard höll på med en av bilarna och datorn.

jag och svärmor gjorde beskvier med så det var kanon,,,,


vincent har varit ute och busat en massa idag och jag har slappat så mycket som möjligt när man nu var ledig.

grillade lite gjorde vi med fläskfilé och kyckling sen var det potatis och sås och sallad till det. rikards faster kerstin var med oxå sen försökte vi täda eld på rishögen men gick inte det hade ju börjat ösregna en kortare skur så elden tog sig inte,


kom hem runt nio på kvällen tror jag och vincent somna direkt och det gjorde nästan jag med


lide små bilder på lilleman har jag och så från valborg som kommer här nedan




rikards pappa och faster



mammas stora kille springer i gräset



mamma älskar dig vincent




svärfar ( kolla regnmolnet bakom snart kommer regnet)




faster kerstin




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0