varit sjuk

har inte skrivit på ett par dagar då jag har varit sjuk och knappt haft ork toill något så prioriterade jag inte att blogga...

men lite annats som hänt är att jag fick avboka min intervju med attendo duvan som jag skulle varit på igår men hade ingen röst alls igår fick även åka och hämta ut med penecillin och hostmedicin tyvärr...

sen i förrgår ringde vikarie poolen som komunen har och fråga om jag fått något jobb och sa att jagf skulle till attendo och att jag pratat med carema så då kan jag inte vara inom kommunen för man får jobba mellan privat och privat men inte mellan komunen och privat tyvärr....

idag ska jag till min älskade praktik är inte smittbärare och mår relativt bra idag öm i ryggen som fan men förklarar på dem på praktiken att jag får ta det lugnt som fasiken idag....

sen ska jag på intervju med som personlig assistent i nästa vecka och gud så nervös jag är

från att inte haft ett end jobb till att ha fått tre intervjuer var av en är klar med carema känns det bra men man är ändå nervös

jag är så lycklig.....


älskar min man som tagit så bra hand om mig nu när jag varit sjuk... och miin gullunge till prins som gått och klappat på sin mamma




åt god glass i går som jag rekomenderar






mmm denna var kanon....






denna var lite beskare pga choklad men det var gott det med faktiskt


nu ska jag äta lunch blir köttbular och potatismos

sen kommer bernat vid 13:15 och hämtar mig och kör mig till praktiken






Kommentarer
Annica

Härligt med en massa jobb :)

Kolla upp med arbetsplatserna bara så det går med på att du jobbar åt andra företag. Tex om du jobbar för både carema och attendo, det brukar inte vara populärt då de ju är konkurenter. Lika så som du skrev att kommunen inte vill att du jobbar där och åt nått privat.. Annars är det ju bara bra att ha timvik på lite olika ställen så man har chans att få så mkt jobb som möjligt :)

Kram

2011-05-20 @ 12:20:09
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Annica

Ja i det läget skulle jag oxå valt bort kommunen, hellre 3 jobb än 1 :)

2011-05-20 @ 14:29:20
URL: http://hostbebebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0