27/10

Jag behövde samla mig själv haft ett tufft år och visste inte längre vem jag var och Rikard flyttade tillbaka till landet jag ville bara vara ensam och få samla mina tankar…

 

senare på kvällen efter att jag pratat med en hel del som jag älskar och lyssnar på bad jag Rikard komma hem och så åt vi mat och prata igenom allt och om vad jag behöver.

Och vi ska ge oss en chans igen och få det att funka..

jag ska börja i terapi för att bearbeta min pappas bortgång som jag inte tagit tag i haft så mycket annat att tänka på och göra så tiden har inte funnits där…

natten mellan 26 och 27 stals även våran bil på vårparkering och sen ställde dem tillbaka dem och tidigare på kvällen den 26 var det rånförsök mot affären vid oss och 90% säkerhet att det var samma person men vi vet ju inte det till 100 så..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0