4/11

Ja den här dagen blev inte som planerat i alla fall kan man ju säga… rikard och vincent skulle till värna och hålla på med svågers bil men när vi tittar ut halv tio vad ser vi då???

Jo bil fan är stulen borta finns inte… ringde polisen och rikard tog vincent i vagnen och gick och leta…  jag gick med åt ett annat håll ringde runt till folk…

sen möttes vi upp hemma snacka ihop oss och gick och kolla på varsit håll..

får för mig att gå mot fotbollsplanerna och där ser jag min bil parkerad.. springer fram och svärfar är där med… ringer polisen som kommer och rikard kommer han med…

bilen flyttas till värna och ska säljas vill inte se den någonsin igen aldrig…

känner mig inte trygg i den bilen mer.. när  rikard och vincent åkte ut for jag till stan för att plugga… hämtade ut min älskade mobil jag haft på lagning saknat den verkligen..

middagen fick bli french hotdog orka inte med något avancerat… satt uppe till 02.00 och pluggade…



våran bil efter att den blivit stulen och vi hämtat hem den med tillstånd av polisen



fick bli en sådan till pluggandet med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0