5/11

Idag fick man sov morgon till halv tio det behövdes vart klar med kursen i natt så nu ska bara alla 45 sidorna renskrivas med suck…

men åt frukost sen kom allan och hämta rikard och vi fick låna hans bil tack storebror..

åkte upp till pappa och tände ljus, saknar min pappa som oändligt mycket allt är så tomt och fel utan honom här kan inte fatta att hann är borta…

efter graven släppte vi mamma på stan och sen åkte vi till maxi och handlade och sen hem med varorna och sen åkte vi hem till mamma och åt smörgåstårta och fikade… vid tre kom allan dit och umgicks innan han körde hem oss…

Jag har varit i väg på kvällen och haft en väldigt trevlig kväll… Rikard var hemma och städade fint till i morgon vart verkligen paff när man kom hem och såg hur fint det var… middagen idag har varit kyckling taco´s älskar verkligen det är ju så himla gott..



min prins







när vi var hos pappa



kvällstid hos pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0