Dagen D

god morgon alla...

gick upp vid åtta... rikard håller på med disken... själv sitter jag här och bloggar lite snabbt innan man ska fixa inför dagen...

för två år sen låg ma på förlossningen och srek som en idiot.. min mamma var hos mig och avlastade rikard så han fick äta vilket jag inte gilla alls...

för två år sen vägde man ca 30 kilo mer också.. helt sjukt vart har tiden tagit vägen


för ett år sen firade vi vincent´s födelsedag tillsammans med hela familjerna nu skanas en person som betyder allt för mig... min pappa är hjär inte mer och det är så jävla orättvist. min son får aldrig minnas sin morfar men mina brorsbarn har minnen av sin farfar...

önskar att du kunde vara här pappa

snart är det dags för frukost sen ska det göras kola sås och kola grädde och sen sverige tårta...



vincent förra året ett år gammal



min bror och min pappa förra året när vincent blev 1 år


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0