dagen

hopp dagen idag då,...

vakna vid åtta och gick upp fixa med frokst till vincent och myste med honom lite,,,

sen var det dagis tajm...

när rikard kom hem från dagis åt vi frukost och tog det lugnt... duscha, raka benen och armarna...

sen gjorde jag i ordning middagen till pojkarna och en matlåda till mig.

blev korvstroganoff och pasta,,,

sen åkte jag in vid två och fixa med en massa saker innan det var dags för praktik mellan 15:30 och

22:00.. så man har precis kommit hem

var lugnt idag på praktiken det var skönt det,,,,

imorgon är det praktik igen men först VC och ta prover och prick test...

ja det är den dagen det... nu ska jag snart sova är helt slut


xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0