Farsdag

idag är det fars dag då...

detta ååret känns det väldigt konstigt. jag bröt ihop både igår och idag tårarna bara rann fanns inget stopp... är så konstigt att min pappa inte finns här mera.

Dagen börja med att vi gick upp vid åtta tiden och åt frukost. jag satte mig och vrek en himla massa kläder. sen kolla vi lite på tv och vincent lekte med sina bilar.

vincent fick ge rikard sin present på farsdag med och ett tillhörande kort.







sen var det dags att åka upp till pappa och tända ett ljus för honom. mötte upp mamma uppe hos pappa med. sen körde rikard mig och mamma till stan medans han och vincent åkte ut till värna för att fira hans pappa på farsdag men jag kände att jag orkade inte fira idag är inte på det humöret.

mamma och jag tog en lunch på hamlet fick bli en liten planka...



sen gick vi lite på stan och bara umgicks jag och mamma


nu är jag hemma sen en liten stund tillbaka och har hängt upp tvätten och startat en ny maskin med tvätt...


ikväll blir det nog lugnt ska ut och gå min runda som jag alltid gör sen blir det middag som idag får bli snitzel, pommes och sås

ska väl sätta mig och skriva ny mat lista med och inköpslista så vi kan åka och handla i morgon efter att vi lämnat vincent på dagis för kl 11 ska jag träffa christina på stan och sen efter det blir det en sväng till en tjejkompis

ja vad ska man mer skriva finns väl inte så mycket mer att skriva just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0