första tidsinställda

japp detta blir mitt första tids inställda inlägg

tack vare tjejkompisen som visa mig hur man gör...

nu är jag på väg till praktiken skulle börja åtta med det vill inte bussarna i den här stan så sa att jag skulle komma in till halv nio i alla fall...

sen kl ett ska jag till vc ang en misstänkt allergi jag har skriver om det senare...

får stanna kvar längre och ta ikapp tiden sen på praktiken

sen måste jag avboka tandläkaren idag med hinner verkligen inte det tyvärr...

ja får väl se vad praktiken har att erbjuda mig idag då hoppas det inte blir lika långtråkigt som förra veckan.....

xoxo


Kommentarer
annica

Bussarna lär det väl inte vara några problem med? De går ju ofta, 2:an var 10:e minut och 12:an var 20:e minut..:) Kram

2011-11-15 @ 08:09:10
URL: http://hostbebebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0