hur var denna dagen då?

idag har det varit kanon


börjar med att säga grattis till ludvig på sin ett års dag. hoppas du fick massa paket av din mamma och pappa...


idag har vi varit och handlat och sen har jag varit på stan en sväng..

sen åkte jag hem till en underbar tjejkompis och umgicks med henne och hennes man och hennes barn.. sen ååkte hennes man och så.... hennes bror kom med var trevligt..

barnen var så busiga världens enegrig har de där två bus pojkarna vill låna deras energi lite..


när jag kom hem var det dags att göra mat... idag blev det fläskfilé gryta och pasta gott gott....


nej nu blir det tv och bara ta det lugnt i morgon blir det praktik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0