igår....

det var en väldigt annorlunda dag på praktiken...


kom dit 08:20 stanna till 12:40 och där emellan var det en boende som var väldigt agressiv verbalt.

sen åkte jag till vårdcentralen.. för jag är hur konstigt det än låter allergisk mot mitt eget kroppshår rakar dagligen och mååste hålla nackaen fri från hår...


sen när jag kopm tillbaka till praktiken forsatte problemen som var innan...


kan inte säga så mycket mer än jAG SKULLE SLUTAT 16 OCH SLUTA 20 då förstår ni kanskke att det var struligt...



ikväll har jag praltik mellan 15.30-22


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0