kvällen

tog mig en promenad förut till slaka och tillbaka helt okej fick upp en bra takt med
sen när jag kom hem var det dags att lägga lilleman i sängen och säga godnatt till honom.


sen var det dags för middag fick bli snitzel, pommes, bearnaisesås och rödvinssås...

sen såg vi filmen grease ohh vilka underbara minnen man har med den filmen jag älskar grease




nu tittar vi på beck kartellen är ju ett tag sen man såg de gamla beck




sen om man orkar annars blir det i morgon bitti att se denna



älskar denna så himla fin handling och allt






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0