lördag

idag var vi en sväng till maxi och handlade lite...
sprang på mitt ex från fera år tillbaka micke L inte sett honom på evigheter så det var riktigt kul faktiskt...

sen åkte vi och köpte lunch och sen åkte vi hem och packa upp varorna och åt lunch och sen fick vincent sova lite...

sen åkte rikard iväg för att hämta sin bror och vincent och jag for ner till stan och köpte farsdag presen till rikard och rikards pappa...

sen tog vincent och jag en fika på linds och hade det jätte mysigt innan vi tog bussen hem...

rikard hämta oss i centrum då vincent´s ena vante är borta så han körde hem oss och jag tog min kvällspromenad direkt...


middagen idag fick bli grillat här hemma....


idag gjorde vi även egen juice här hemma med vår nya juice press kanon gott med äpple, annanas och apelsin



våra juicer


sen var även lilleman i tidningen idag



gick inte att få det i tidningen  förra veckan på grund av alla helgon helgen.


har även rensat mobilen idag och hitta en del kort som man gjort om i några program i mobilen slänger in dem här med..






















det var väl allt för ikväll....



xoxo på er snyggskallar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0