onsdag

praktik idag igen....

kan ju säga att jag faktiskt saknar ortopeden 31B rejält där hände det saker och man hade något att alltid göra men men bara att härda ut

var där mellan 13-21 idag jippi men men så är livet...

sen har man fixat med brorsans alla kort från hans facebook till min dator vara bara ca 1500 stycken men men nu är dem sparade och på ett säkert ställe finns en del jag komma stjäla på pappa och på pappa och vincent tillsammans

lägger upp dem vid senare tillfälle,,,,

hej så länge snyggskallar


rikard pch vincent sover i värna inatt för rikard mekar bil och det blir så sent och vincent behöver sova så jag får vara ensam hemma istället....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0