sunday

japp då var det söndag igen


börjar detta inlägg med att säga ett stort grattis till en tjej kompis som igår fick en liten dotter,
jätte söt lite flicka. hoppas ni alla mår bra.



vad händer idag då?

här blir det lugnt är i värna just nu kom hit vid halv två tiden ca prtecis ätit lite mat och så... vincent sov ju här i natt så rikard och jag fick sovmorgon till halv tio det behövdes...

innan vi åkte ut hit så var vi uppe hos pappa med, tände lite ljus och gjorde fint.

vincent blev så glad av att se oss när vi kom hihi... riktig liten bus kille det där...

är väl här ute till fem skulle jag tro.... sen bär det väl av hemåt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0