torsdag 17e september

börjar dagen med att åka till vårdcentralen och ta prover och göra pricktest...




prick testet gick bra fick mega utslag på lök men det visste jag ju... så det ska jag hålla mig borta från fortfrande bara charlottenlök och purjo som gäller...

sen bar det av till praktiken men var där till kl 1 för hon jag skulle gå med hade inte kommit så fick å hem när den som hade haft jour slutade...

så gick bort till medicinsk centrum och mötte rikard som var hos läkaren... så han fick operations tid 28 december...

sen åkte rikard jag och svärmor och åt lunch... sen var det en lugn tid hemma och bara tog det lugnt...

vincent hjälpte rikard att diska han var så söt












sen åkte jag ner till praktiken igen en stund för att kl 18:30 möta mamma och gå på tjrjkväll på filbyter...

modevisning, ostbricka, vin mmm gott...

mamma köpte en klänning till mig inne på b´chick kanon fin och perfekt till både vardag och fest....





klänningen



vid bysten



nedre delen av klänningen



hela klänningen igen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0