Torsdag

idag fick man sova till 9:30 det behövdes har praktik mellan 15:30-22:00

mmen innan praktiken var jag på stan och lämnade blod och sen träffa jag mamma en stund innan jag gick till praktiken..

anser att alla som kan ska lämna blod.. alla har vi tid att avvara 10 minuter var fjärde månad för att kunna rädda nåågon annan människas liv en dag kan det vara en själv som behöver blodet...





gjorde i ordning make och hår idag vart riktigt nöjd faktiskt







när man kom hem från praktiken gjorde rikard äggmackor och te...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0