vincent 2år.

vincent´s födelsedag vart kanon.
massa folk och mycket paket.
vincent vart så glad för alla paketen och alla som kom.

tack till christina som baka bullar åt oss.

och tack till svärmor som gjorde riktigt god biskvier till kalaset.

själv gjorde jag tårtan en klassiker i detta hemmet.. SVERIGE tårtan den är så god får nog ta och slänga upp receptet på den...

vincent fick en himla massa biler vilket var bra för han älskar ju sina bilar..



från morbror, lisa och kusinerna.
bil med släp och fyrhjuling



från rikards morbror och fru.
en lastbil med massa bilar i.



liten bil från morbror nr 2



bil från kusin j



bil från kusin S



bil från kusin C



från farmor och farfar

en traktor



en egen tv från morbror



tuff tröja från tant christina



musik från farmor och farfar



mormor gjorde en rolig balong gubbe



ett lekbord av mormor







barnbil med massa oljud från mamma och pappa




öppnar paket med farmor och farfar



ohh min bil från morbror kenna



min bil från pappas morbror¨



snart blåsa ut ljusen



sitter hos min mamma och väntar på att alla ska komma in så jag kan blåsa ut ljusen



nu fick vi äntligen blåsa ut ljusen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0