dagarna som gått

inte bloggat på ett par dagar då jag med idag haft huvudvärk i tolv dagar som bara blir värre och värre. så inte haft krafter till bloggen men ska fixa det nu ska skärpa mig.. men ibland har man inget att blogga om så då finns det ju inget att skriva men men ska se vad ja nu kan knåpa i hop för inlägg om de gångna dagarna...

på tisdagen kom min mamma hit och hälsade på på eftermiddagen och vi gjorde då en kladdkaka och vincent blev så glad när mormor kom.. så vi fikade lite och umgicks och hade det trevligt...

på onsdagen ja vad hände då? nej inget...

på torsdagen var jag med mamma på smyckesvisning på first hotel i stan jättefina handgjorda smycken. mamma köpte en ring till sig.. sen fick jag ett nytt mobilsmycket det har jag bilder på de kommer här nedan



mobil smycket




smyckeskrin att ha smycket i en liten handväska



påse att ha smycket i



hela kittet

fredagen var en jobbig dag.. först var jag med christina hela dagen typ på loppisen i skäggetorp den var helt okej grymt massa folk, sen till vårdcentralen med min huvudvärk fick recept på panocod, röntgen och prover som ska tas på måndag sen efter alt det åkte man hem och åt mat och umgick med familjen....

lördagen.. var vi hemma

och lika så på söndagen.... blir lite flummig på panocod...




lille plutt vid lunchen



lilleman vill ta pappas mobil


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0