Kolmården 25/9

var med mamma i kolmården hel dagen helt underbart.
vincent hade så himla roligt älskade attt titta på alla djuren han var mer med än i våras.

vi hann med alla iidag delfinshowen som vincent älskade.

sen såg vi även fågelshowen ohh ja den var bättre förr tyvärr

sen åkte vi ju så klart linbanan och det är ju bara häftigare för varje gång man åker....

vi åt lunch nere vid delfinariet med vincent ville bara ha sina pommes för hamburgaren var så himla starkt kryddad.


vincent lekte i bamses världe och hade så himla roligt vi åkte kana och och gick in i alla små husen och åkte tekopparna två gånger och vincent hade så himla roligt han var överallt verkligen

'








sen tittade vi på snö leoparderna. första gången låg dem på berget så vincent kunde inte se dem men jag så dem för första gången och andra  gången vi gick förbi där låg dem inte på berget utan nere vid huset.. där kan man gå ner och stå en meter ifrån dem. är inglasat och allt...
var riktigt häftigt att vara så nära dem...








sen blev det en sväng till elefanterna men dfom tyckte vincent var tråkiga...



känner sig ganska liten



mina prinsar



jag och mamma



lilleman,,,


sen fick vi in i kolmårdskyrkan och bestämde oss för att det är faktiskt där vi vill gifta oss





















sen köpte jag en termomugg som kan vara bra att ha i framtiden






sen när vi kommit hem till mamma sprang hon in och hämta en present till lilleman..

han fick lego.

sen fick rikard paket med

och sen vart det visst en kupp så jag fick present med av mamma



vincent´s present



rikards



rikards



rikards



min




min



våra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0