Lördag = Ullared

Gick upp halv sex och gjorde kaffe och te och packa det gjorde oss i ordning, väckte vincent och fixa i ordning honom sen ner till parkeringen och möta rikards föräldrar för 06:30 åkte vi till ullared.

Hade en kanondag där nere men föööörrr mycket folk åker inte dit i högsäsongen igen nej nej nej…hitta lite smått och gott som alltid har massa kort på det med.

Kom hem vi 20 tiden och packa upp allt och la det på plats. Gick och lade oss tidigt.. vincent har varit så duktig idag inget gnäll mer än när han vart hungrig men vem fan gnäller inte när man är hungrig.

 

 

ny dag kräm

 

ny foundation

 

ny foundation pensel och ögon skuggs boorste

badskum till vincent

hink till tvättmedel

mys i badet

nya punderpuffar

till ansiktet

mössa till vincent

halsduk till vincent

vantar till vincent

stickad halsduk till mig

stickade vantar till mig

stickad mössa till mig

ny tröja

en till ny tröja till mig

denna vart det med

min nya favorti jag köpte

raggisar till mig

tröja till rikard

ny kalender till nästa år

en klocka till köket

svarta kuddöverdrag

beige kuddöverdrag

köpte en glas nagel fil som jag nu älskar

och två nya nagellack med



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0