söndag 16/10

slapp dag de lux rikard åkte iväg med sin bror och fixa lite medans jag och vincent lekte, senare kom daniel över och grabbarna spelade lite… middagen idag fick bli pasta och köttfärssås…

 

idag är en sån där dag jag hatar

 

idag är det nio mpnader sen min pappa somnade in kan inte fatta vart tiden tar vägen saknar honom så himla mycket. en stor del av mitt liv har försvunnt han var förutom vincent och rikard det störta i mitt liv och nu står jag där utan honom. visste ju att den dagen skulle komma men inte fasiken trodde jag den skulle komma så snabbt. älskade pappa du var den som kunde läsa dina barn hur lätt som helst. bara av att titta i våra ögon så du exakt hur vi mådde och vad det berodde på. varje dag är en kamp med att öeva utan dig och jag önskar att vi syskon stod närmre än vad vi gör...

vi saknar dig alla så himla mycket du fattas oss livet är inte det samma utan dig.

denna låten är till dig pappa

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0