V40

måndag 3/10:

städat och plockat på morgonen... sen kom simon hit och umgicks hela dagen med oss... åkte till maxi och veckoa handlade,,, middagen idag fick bli korvstroganoff och mackaroner
sen när simon åkt hem gick jag ner till mitt gamla jobb och skrev på lite papper.
fiixade med mina naglar p kvällen med... det ger resultat när man slutar bita på dem






Tisdag 4/10:

börjar dagen med att träffa psykologen och det gick bra förutom att hon var en kvart sen som vanligt...  sen kom simon till stan och vi gick först med en del papper till försäkringskassan och sen inte till city igen för att fixa lite saker och sen tog vi en lunch på subway gott gott som alltid..

sen gick vi sakta till skolan för jag skulle ha prov i folkhälsokunskap... så simon höll mig sällskap till provet börja sen åkte han hem....

efter provet hämta rikard mig och vi åkte till biltema och fixa liute sen hem och plugga och åt mat sen körde rikard mig till stan igen för skulle möta mamma på storan... choklad och vinprovning var vi på.. kanon kul men jag drack ibget vin bara vatten...





dam toaletten på storan... med två toa stolar..















krossade kakaoböner.. mmm gott gott

onsdag 5/10:

en mycket lugn dag..pkuggat rehabilitering och habilitering och sen har jag varit på en intervju och sen träffat simon.. middagen idag ficik bli creps fyllda med köttfärs

Torsdag 6/10:

inget har hänt idag bara slappat börjar bli fölrkyld.. vincent har varit på dagis.. rikard och jag har handlat lite och ätit lunch från subway.,..

sen höämtade vi lilleman på dagis sen efter det var det fullt upp.... middagen idag blev kyckling soppa.

Fredag 7/10:

idag hämtade vi mamma vid simhallen vid elva tiden för att åka ut till blomstertorget så hon fick hem lite blommor. sen blev det öb och efter det blev det att hämta mat på burger king och åkte hemm till mamma och åt mat.. umgicks lite sen blev det fika sen var det dgas att åka hem...

när vi kom hem var det dags att fixa mat fick bli taco´s idag...



hitta denna på blomstertorget var tvungen att ta kort.. så himla snygg.


Lördag 8/10:

hela dagen har tillbringats i fegges sommarstuga helt underbart... bara rikard jag och fegge där.. vincent sover i värna och nettan och lina är tyvärr hemma.. har varit ute på sjön med båten för sista gången denna säsong och fiskat.. sen drog vi upp båten och körde den till stugan sen grilla vi och hade det allmänt trevligt...





















Söndag 9/10:

vincent kom hem idag... blir att stanna inne då rikard har fruktansvärt ont idag.... älskar dig min man och älskar dig min underbara son


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0