Vecka 39

måndag 26/9:

gjort det vi alltid gör på måndagr... vi har handlat på maxi till veckan sen har vi umgåtts med mamma. vincent sov natten utan napp...

Tisdag 27/9:

vincent har varit på dagis och sov utan napp där med. annars har vi tagot det lugnt hela dagen. tre har dummat sig så alla som har tre var utan täckning ett antal timmar inte roligt alls. vincent sov med napp på natten han fick panik utanh sin napp.

onsdag 28/9:

letar efter en ny bil då våran är färdig den är farlig....
sen åkte vi till mamma med vid 16 tiden och umgicks lite hitta en köksbord på blocket som mamma ska ge oss men vi hämtar det själva i motala.. stort träbord med sex stolar till blir helt kanon....
tack underbara mamma.

på kvällen blev det lite tjafs med jobbet så jag sa upp mig.....

Torsdag 29/9:

på förmiddagen var vi i norrköping och kolla på en bil men backade ang den eftersom det var så mycket som inte stämde med den så nej tack...

sen bjöd vi svärmor på lunch

sen hem och rikard hjälpte svärmor handla sen iväg och hämta ett släp för att åka till motala och hämta det nya bordet.. på vägen hem ringer vi på en annons på blocket en fin bil vi hittat och åkte och titta på den för det var på vägen hem som de bodde med och den är kanon fin,,, han skulle hålla den till i morgon,,,,

Fredag 30/9:

rikard var i värna på dagen och tömde ur gamla bilen och sen åkte han och skrota den

jag var hemma och demontera gamla köksbordet. vincent var i värna med sin pappa... min mamma kom förbi och hjälpte mig med nya borde och så att de kom på plats...
sen åkte vi och köpte den nya bilen... blev en minibuss en chrysler faktiskt.. helt underbart måste jag säga...






Lördag 1/10:

mina grabbar fick lite sovmorgon idag medans jag diskade lite och fixade frukosten...
sen åkte vi och tvätta bilen så den blev ren... sen hämtade vi uppp daniel
för att åka till öb och sen till maxi för att handla lite till helgen...

middagen idag blev fläskfilé gratäng






söndag 2/10:

rikard och vincent åkte ut till värna efter frukost.. jag stannade hemma och pluggade en del... sen somna man med för jag hade ont i skallen. men vid tre tiden var det dags att åka till landet.. var framme i grebo vid kvart över fyra så hämta rikard mig.. t lite matr där.. helstekt kyckling, ris och currysås. ..

nä vi kom hem kolla vi på trueblood som jag är besatt utav....








det var den veckan det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0