11e september

Idag mår jag mycket bättre. Mötte upp rikards föräldrar i vidingsjö där det var skogens dag så gick en slinga där det fanns massa olika som stod och hade info.. sen fick vi smaka kolbollar gott som fasiken var det, sen blev det ikea och krov... efter det åkte vi till min mamma inte träffat henne på en vecka... var jätte kul att umgås med mamma igen. Fikkade lite hos mamma sen hade hon köpt en platta cider från sommersby till mig vilket man inte var beredd på så tack så mycket mamma,

 

 

tack mamma




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0