6e september




Lämnade vincent kvart i i nio idag dfå jag skulle vara hos tandläkaren kl nio.. fy fan hatar tandläkaren går ju på kbt med sjukhustandvården så jag har ju psykolog med hela tiden varje gång och det är bra det och min tandläkare är förstående. Efter det träffade jag christina på stan och vi gick omkring lite sen tog vi en lunch på steves jag tog kycklingspett älskar det där... sen gick vi i lite fler affärer innan  jag mötte upp en tjej och köpte en leksak till vincent. Sen så fixa jag och christina lite till innan vi åkte var och en hem till sig.


hämtade ut ett paket med från takida som jag beställt








Påbörjade en ny kurs idag med ska läsa folkhälsokunskap, när vi kom hem fixa jag lite med maten och sen så var jag akut inkallad till jobbet så hoppa in där ett par timma påå kvällen och när jag kom hem blev det te och äggmacka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0