8 jävla månader redan

idag har det varit full  fart som har gällt för oss...

vart i väg och kollat under bilen, sen har jag varit i skolan sen hem till rikards morbror. arbetsförmedlingen, priso, öb, maxi, daniel, mamma och sen upp till pappa lite,, sen blev det hem och äta taco´s och ha fredags mys...

på tal om min pappa...

idag är det åtta månader sen han stilla somnade in med de närmaste runt om sig.
kommer aldrig få ut den bilden ur mitt huvud. saknade är så himla stor..
du lämnade ett stort tomrum i mitt hjärta som ingen någonsin kan fylla..
saknar din röst, ditt leende, dina råd och tips och saknar att kunna se dig i ögonen opch veta att du är stolt över mig...

saknar att se glädjen i dina ägon när dina barnbarn hälsa på...
jag saknar tiden då vi kunde sitta i gtimmar och kolla på dicovery eller eurosport

eller alla timmar vi tillbringa i garaget jag saknar allt vi gjorde tillsammans pappa...

önskar att man kunde på krama om dig igen och berätta hur mycket jag älskar dig....

du är min hjälte, min pappa, min idol............






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0