bortskämd

idag har rikard varit iväg med sin bror och skrotat sin brors gamla bil

jag och vincent var hemma och lekte hade massa bus för oss.

sen åt jag och vincent lite lunch och sen sova han i 45 minuter ca.

jag satt och skrev inköpslistan så det var klar. när rikard kom hem åkte vi till mamma för skulle fixa det sista som vi inte hann med igår.

sen vart det minndag hos mamma med kycklinggryta och pasta gott gott.

efter det åkte vi alla till maxi och sen körde vi hem mamma.

jag fick en ny expressobryggare av mamma med tack.... så ja jag får väl erkänna att jag är

BORTSKÄMD hihi

bild kommer i morgon inte orkat ta nytt kort....

efter att vi kom hem var jag ute och gick i en timme ca bäst att passa på innan vintern kommer är så himla kallt och halt då....

kvällen har varit lugn har spelat lite sims och rikard har spelat på x-boxet och sen har vi drukit te,,,,

nu blir det sänge ska upp tidigt i morgon och steka ägg och göra äggmackor och även göra varm choklad för vi ska ut i skogen och vincent ska vara med farmor men först på morgonen ska jag till tandläkaren igen usch pch fy och fan för det hatar verkligen tandläkare....




thats it for today....


xoxo//madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0