dagen idag..........

dagen börjar med att vi gick upp runt 08:20 och gav vincent frukost och gjorde honom i ordning för dagis. jag gck ner och lämnade honom och det var inte kul. han bara grät och ville inte släppa min famn utan han höll sig fast och det gjorde riktigt ont i mitt mamma hjärta.

men som tur är så är dagis fröknarna så himla bra så jag sa hej då till vincent och dom lekte med hoonom så han fick annat att tänka på.

sen gick jag hem och åt frukost med rikard.. sen kolla vi lite tv och fixa lite innan vi åkte till tornby för att leta skor till mig men hitta inga. sen hämta vi en overall till vincent innan vi åkte hem.. hade lite migrän så att säga var inte på mitt bästa humör.

kom hem gjorde en kladdkaka och soppa till middagen sen la jag mig i soffan och vila lite sen kom regnet och åskan och migränen släppte tack och lov...


sen var det dags för mig att gå och jobba postade lite brev först....


haft en underbar dag på jobbet och fixat med min sista uppgift i psykiatrin med så ska renskriva allt och lämna in.

så nu är jag hemma och ska dricka lite te och se på true talent som rikard spelar in till mig.


det var det för idag.... ny uppdatering kommer i morgon bitti,,,





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0