en underbar dag

dagen börja med att vi vakna kl halv åtta och strax efter det ringer hem telefonen och det är från tandläkaren det blev inställt idag jipppi hon vabba...

sen åt vi frukost. sen stekte vi ägg och gjorde ägg mackor och gjorde var choklad....

sen åkte vi och lämna vincent hos svärmor för rikard och jag skulle ha en dag på tur man hand i skogen.

vi åkte runt och kolla in olika skogar och så åt vi våra mackor i bilen och drack vår varma choklad ohh så mysigt vi hade...



gott gott



vi hittade lite kantareller med... dem har jag gjort kantarellsoppa på mumma...

sen var vi i värna ett tag innan det var dags att åka hem och äta mat och bara ta det lugnt...


lovade ju en bild på expressobryggaren vi fick av mamma så här kommer den




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0