fullt upp med en dag med mamma

började morgonen med att äta frukost hos mamma.
ohhh så gott det var..

vi fick äggröra, bacon, prinskorv, te, färska frallor, juice och mamma och jag tog en drink med champange och apelsin juise och sen fick vi mango smothie med.



efter frukosten åkte vi till pappa och fixa lite... det var ju mamma och pappas bröllops dag igår så jag ville inte att mamma skulle vara ensam.





efter att vi varit uppe hos pappa så åkte vi till valla för att mata ankorna och så vincent fick leka av sig.





















































sen åkte vi och tanka bilen och sen hämta vi en blus som mamma beställt.




sen åkte vi till max ooch käka lunch för att sedan åka till bo mässan på cloetta center...














var lite kul faktiskt vincent fick lite godis och en bygghjälm, kritor, ritblock, badboll, ballonger och sånt...



fick shopping bag från biltema.. en var.




så här stor är shopping påsen



vincent fick en badboll



vincent´s bygghjälm han vann



liten tumstock att han i nyckel knippan



den blir 50 cm lång



litet vattenpass att ha i nyckelknippan



disktrasor fick vi med



lite gott och blandat



hjälmen passar kanon som godis skål :)



denna fick vincent



detta innehöll den




till vincent´s dörr



till vincent´s födelsedag




efter mässan åkte vi hem till mamma förberedde lite inför idag då det är mammas familje middag...


fick lite saker av mamma



en digital köksvåg



nya sängkläder




kom hem vid 18:00 tiden så jag gick min vanliga promenad, sen hem och åt middag som blev bacon inlindad kycklingfilé fylld med färskost till det serverades klyftpotatis och örtsås.

sen såg vi lite på tv och så innan det var dags att krypa till säng....



fick en tavla till vincent av christina...





sen köpte vi en höst jacka till vincent här om dagen.... så här ser den ut





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0